כותרת: קמפיין רימרקטינג וLOOKLIKE​

הקדמה

מבצעים רימרקטינג בפייסבוק והשתמשים באצטדיון קמפיינים האפשרויות של פייסבוק לאגוד לכם קהל מותאם אישית ולייעץ לו בצורה יעילה כמה שיותר. במאמר הזה, נציג לכם את האופציות של רימרקטינג בפייסבוק ואיך ניתן להשתמש בהן לשיפור התפוקה של קמפייני הפרסום שלכם, כולל פיצ'ר חדש בשם LOOKALIKE שיכול להביא להכפלת תוצאות.

תוכן עניינים

  1. מהו רימרקטינג בפייסבוק? לפני שנעטוף לפרטי המיתוג והשיווק בפייסבוק, נתחיל מההתחלה ונגדיר מהו רימרקטינג בפייסבוק. פשוט, רימרקטינג הוא כלי שמאפשר לך לקשר שוב עם אנשים שכבר ביקרו באתר שלך. במילים אחרות, אחרי שמישהו כבר היה לך קונה פוטנציאלי ועזב, רימרקטינג נותן לך דרך לאחלץ אותו לקוח חוזר לאתר ולהמשיך לחשוב על קנייה או פעולה נוספת.
  2. איך עובד רימרקטינג בפייסבוק? אז, איך מדובר במיתוג ושיווק בפועל? פייסבוק מספקת לך אפשרויות נרחבות ליצור קהלים מותאמים אישית. הרעיון הבסיסי הוא שאם אתה רוצה ליצור קשר חוזר עם מתעניין פוטנציאלי או לקוח שכבר התעניין במוצריך או שירותיך, פשוט תאתר אותו באמצעות קובץ קוקיס שפייסבוק מציין. אחרי שפייסבוק מכירה את הקונה הפוטנציאלי הזה, תוכל לשלוח לו מודעות ממומנות ישירות מפייסבוק.
  3. LOOKALIKE – החידוש של פייסבוק פייסבוק הוא חד מכמה פלטפורמות שיודעת לעשות יותר מאשר רק לאחלץ לך לקוחות חוזרים. הוא יודע לקחת לך את המותג ולמצוא לך לקוחות חדשים שאוהבים מאותו סוג של מוצרים או שירותים כמו לקוחות הקיימים. הכלי שמאפשר לך לגשת לקהל חדש בהתאם לקהלים הקיימים שלך נקרא LOOKALIKE.
  4. שימוש יעיל ברימרקטינג בפייסבוק לאחר שבנינו את התשתית, הגיע הזמן להשתמש בכלים האלו באופן יעיל וחכם. כדאי להיות יצירתיים בבניית הקהלים ובאופן שבו משתמשים בהם. תוכלו להשתמש בכמה רעיונות וטכניקות, כמו ליצור קהלים לפי שלבי ההתקדמות באתר, לבנות קהלים לפי תדירות הביקורים באתר, וליצור קהלים שונים לפי סוגי הדפים שביקרו בהם המשתמשים באתר שלך.

סיכום

רימרקטינג בפייסבוק הוא כלי מקודש לשיווק ומיתוג ממומן. המוקד שלו הוא להביא לכם לקוחות חוזרים, להמשיך לשוחח איתם ולתת להם הזדמנות להיות לקוחות קרביים. זהו כלי יעיל ביותר לבניית יחסים עם לקוחות קיימים ולהגדיל את הרווחים בצורה חכמה ויעילה. בשילוב המתוך הכלים של פייסבוק, תוכלו להביא לכם לקוחות חדשים באמצעות קהלי LOOKALIKE שיכולים להפוך ללקוחות ממומנים. היכולות המתמודדות עם פרסומות בפייסבוק מאפשרות לכם להגיע לקהל נכון, בזמן הנכון ובצורה הנכונה. מילים אחרות, רימרקטינג בפייסבוק הוא כלי יעיל וחשוב שמסייע לשפר את התוצאות והרווחים שלך במסעך השיווקי.