ניהול כרטסת הלקוחות בפאנל ניהול וניהול הזמנות לפי כרטיס לקוח

ברוכים הבאים לפרק 12: ניהול לקוחות בפלטפורמה SHOP123! בסרטון הבא, נעבור על שלושה נושאים עיקריים הקשורים לניהול הלקוחות בחנות שלכם:

הגדרת הרישום והזמנות: כמו שראינו בפרק 3, בהגדרה האם נרצה להפעיל חובת הרשמה על מנת לבצע הזמנות בלבד, או לאפשר לאורחים לבצע הזמנות. לאחר זיכרון ההגדרה, נבין שיש לנו שתי אפשרויות: רק ללקוחות שנרשמו ביצירת חשבון תהיה אפשרות לבצע הזמנות, או שאפשרות להזמין כאורח תהיה פתוחה גם לאלו שלא רשומים. נבחין ביכולת זו להשפיע על כמות הלקוחות בחנות שלנו ועל התנהלותם בפאנל הניהול שלנו.

  1. טבלת הלקוחות: בפעולה זו, נוכל לצפות בטבלה המוצגת בתמונת הפרופיל של הלקוח. בטבלה זו, יש מידע חשוב כמו שם מלא, כתובת דוא"ל, מספר נייד וכפתור לצפייה בכרטסת ההזמנות של הלקוח. זוהי אפשרות נהדרת לבדוק את פרטי הלקוח ולקבל מבט כללי על היסטוריית ההזמנות שלו.

  2. צפייה בכרטיס הלקוח: בעמוד זה, נלמד איך לצפות בכרטיס הלקוח ולראות את כל ההזמנות שלו. זה יעזור לנו להבין ולנהל את הלקוח בצורה יעילה ולהתעדכן במצב ההזמנות שלו.

נקווה שסרטון המדריך המתקדם יסייע לכם להבין איך לנהל את הלקוחות בפלטפורמה SHOP123 בצורה נוחה ויעילה. אם יש לכם שאלות נוספות או צורך בעזרה נוספת, אנחנו כאן כדי לסייע. תהנו מהשימוש בפלטפורמה ובניהול החנות שלכם!