ניהול סטטוס הזמנה והזמנות החנות שלנו באונליין

ברוכים הבאים לפרק 11: ניהול הזמנות בפלטפורמה SHOP123! בסרטון הבא, נעבור על שלושה נושאים עיקריים היעילים בניהול ההזמנות שלכם:

קריאת הנתונים הנכונים בטבלת ההזמנות: בפעולה זו נבין איך לקרוא ולהבין את הנתונים בטבלת ההזמנות שלכם. ניתן לראות תאריך היצירה של ההזמנה, שם הלקוח, סכום ההזמנה ואמצעי התשלום. במקרים של סליקת אשראי, הסטטוס של ההזמנה ישתנה אוטומטית ל"בוצע תשלום", ולשאר המקרים הסטטוס יהיה "ממתין". לאחר שההזמנה מועברת לאספקה, נוכל לשנות את הסטטוס ל"הושלם".

  1. צפייה בפרטי ההזמנה: בעמוד זה, נלמד איך לצפות בפרטי ההזמנה המלאים ולראות את כל הפרטים החיוניים. נוכל לראות את פרטי הלקוח, כתובת החיוב וכתובת המשלוח. באמצעות דף ההזמנה נוכל לעדכן את הסטטוס בכל רגע נתון. כאשר הסטטוס מתעדכן ל"בוצע תשלום" או "הושלם", יונפקו קבלות או חשבוניות ללקוחות על פי הגדרות החשבון שלכם, באופן אוטומטי.

  2. ייצוא ההזמנות לקובץ אקסל: נוכל לייצא את כל ההזמנות שלנו לקובץ אקסל בקלות ובפשטות. פעולה זו תאפשר לנו לשמור את הנתונים ולעבוד עליהם בחופשיות מעבר לפלטפורמה, ולבצע ניתוחים ומדדים נוספים כפי שנרצה.

נקווה שסרטון המדריך המתקדם יעזור לכם להבין איך לנהל את ההזמנות בפלטפורמה SHOP123 בצורה יעילה ומועילה. אם יש לכם שאלות נוספות או צורך בעזרה נוספת, אנחנו כאן כדי לעזור. תהנו מהשימוש בפלטפורמה ובניהול החנות שלכם!