הגדרת משלוחים בפלטפורמה SHOP123

ברוכים הבאים לפרק 7 מתוך מדריך ההדרכה למערכת SHOP123 - הפלטפורמה המתקדמת לבניית חנויות אונליין. בפרק זה, נתמקד בשלושה נושאים עיקריים:

  1. הגדרת מדינות למשלוח.
  2. הגדרת משלוחים רגילים.
  3. הגדרת משלוח חינם או משלוח חינם על סך קניות מסוים.

כדי להגיע לאזור ניהול המשלוחים, נכנסים לחשבון שלנו דרך האתר shop123.co.il ובתפריט נלחץ על "התחברות". לאחר מכן, ניגש לתפריט בפאנל הניהול ונבחר באפשרות "חנות" ולאחר מכן נעבור ל"משלוח".

  1. הגדרת מדינות למשלוח: באזור "משלוח", נוכל להגדיר את המדינות אליהם נרצה לספק משלוחים. בכך, נוכל להגביל או להרחיב את תחום הספק, בהתאם לשרות המשלוחים שאנחנו מעוניינים להציע ללקוחותינו.

  2. הגדרת משלוחים רגילים: בתחום "משלוח", נגדיר את סוגי המשלוחים של החנות שלנו. ניתן להגדיר אפשרויות שונות, כגון: משלוח דואר רשום, שליח עד הבית, או איסוף עצמי מנקודת החלוקה. הגדרת המשלוחים הרגילים תאפשר ללקוחות לבחור באופציה הרלוונטית להם על מנת לקבל את המשלוח כמובן שתוכלו לרשום כל שם שתרצו עבור ההגדרות משלוחים שמתאימים לזמני האספקה שלכם.

  3. הגדרת משלוח חינם או משלוח חינם על סך קניות מסוים: ניתן להציע משלוח חינם ללקוחות, בהתאם להגדרות שנקבעו מראש. אפשר להגדיר על פי סכום הקניות, כך שכאשר הלקוח עובר את הסכום הזה, המשלוח יהיה חינם. זהו כלי יעיל לגיוס לקוחות חדשים ולהעניק תודות ללקוחות קיימים.

סיכום: סרטון המדריך עזר לכם להבין כיצד להגדיר משלוחים בפלטפורמה SHOP123. הגדרת מדינות והגדרת סוגי המשלוחים יאפשרו לכם לספק שירותים מותאמים אישית ללקוחותיכם. אנחנו כאן לשאלות, להערות ולעזור. תהנו מניהול החנות ומבנייתה בהצלחה על פלטפורמה SHOP123!