קריאת נתונים בסטטיסטיקות החנות והבנתם לעומק

ברוכים הבאים לפרק 10: ניהול סטטיסטיקות החנות בפלטפורמה SHOP123! בסרטון הבא, נעבור על חמישה נושאים עיקריים היעילים בניהול המידע הסטטיסטי של החנות שלכם:

  1. צפיות יחודיות וצפיות סה"כ: בגרף הראשי נוכל להבין ולהתעדכן בכמות הצפיות הייחודיות לאתר, שהן מדד למספר האנשים שצפו באתר באופן ייחודי. כמו כן, נוכל לראות את סך כל הצפיות באתר, כולל את המקרים בהם אותו אדם צפה במספר דפים, כאשר גם זה מחשב כצפיות סה"כ.

  2. הדפים הכי נצפים: בעמוד זה, נוכל לראות רשימה של הדפים באתר שקיבלו את הכי הרבה צפיות. יהיה ניתן לראות כמה אנשים נכנסו לכל דף ולסכם כמה צפיות סה"כ הסתיימו לכל דף. בכך, נוכל להבין אילו מוצרים או דפים הכי פופולריים במערכת ולהתאים את הקידום והקישורים בהתאם.

  3. ניתוח סטטיסטיקות לפי סוג המכשירים: באפשרותנו לקבל מידע על סוג הסביבת הפעלה של המכשירים שבהם הגולשים נכנסים לאתר. נוכל לראות את המידע על מנת להבין מהם המכשירים הפופולריים ביותר שבהם הלקוחות שלכם נכנסים, ולהתאים את העיצוב והחוויה למידע זה.

  4. ניתוח סטטיסטיקות לפי סוג המכשיר: באפשרותנו לקבל מידע על סוג המכשיר בו הגולשים משתמשים, כגון מחשב נייד, טאבלט, סמארטפון וכו'. בכך, נוכל להבין אילו סוגי מכשירים הפופולריים יותר בקרב הקהל היעד, ולהתאים את האתר והחוויה לסוגי המכשירים האלו.

  5. ניתוח סטטיסטיקות לפי סוג הדפדפן: נוכל לקבל מידע על סוג הדפדפן שהגולשים משתמשים בו בכדי לצפות באתר. בכך, נוכל להבין אילו דפדפנים הפופולריים יותר ולהתאים את האתר לתמיכה בדפדפנים האלו ולמנוע בעיות עתידיות בצפייה ונגישות.

נקווה שסרטון המדריך המתקדם יעזור לך להבין את היכולות העיקריות של הפלטפורמה SHOP123 וליישם אותן ביעילות כדי ליצור חנות מקסימלית ומותאמת אישית. אם יש לך שאלות נוספות או צורך בעזרה נוספת, אנחנו כאן כדי לעזור. תהנה מהשימוש בפלטפורמה ובניהול החנות שלך!